Colorful life

četvrtak, rujna 29, 2016


Zdravo svima :) Kao sto sam obecala novi post je tu.Iako sam rekla da necu vise objavljivati nista dok ne nabavim kvalitetan fotoaparat ali kako su stizale poruke od vas pocela sam se predomisljati.I jos jednom hvala puno svima.Ovo mi mnogo znaci.

Dakle ovo je bio jedan brzinski shooting.Uocila sam mjesto , svidjelo mi se i na brzinu sam se slikala.
Kao sto vidite upitanju je jedan obican casual tipicno fakultetski outfit .Tu su romwe hlace koje sam kombinovala sa patikama iz kineske radnje :D Obukla sam omiljeni topic i tanku bomber jaknu koja je isto sa romwe.Svi znamo da su hit ove godine i must have komad pa tako da sam i ja je morala imati.Torba je iz oriflema.Linkove za vas nemam jer sam kupila ove stvari od drugarice koja radi za tu firmu.Nadam se da vam se svidja :D Dok slijedeceg post saljem vam puno poljubaca <3 :*

Hello everyone :) As I promised new post is here.Although I sad I wont post anything until I get camera but I got messages and I changed my mind.And one more time thank you so much.This means to me a lot.

So it was a quick shooting.I spotted the place,loved it and quickly take the photos.As you can see this is one typical casual college outfit.There is romwe pants which I combined with sneakers from the chinese shop :D I dressed up my favorite top and light bomber jacket which is also from romwe site.
We all know that they are hit this year and must have piece so I had to have.the bag is from oriflame.
I dont have links for you beacuse I bought these things from my friend who works for this company.I hope you like it :D
Until next post I am sending you kisses <3 :*









You Might Also Like

0 comments

My instagram

My pinterest