Bornprettystore

subota, veljače 18, 2017


Zdravo svima! Nakon mjesec dana pauze donosim vam rezenciju stvarcica koje sam dobila od stranice Bornprettystore.
Bornprettystore je kineska online stranica koja nudi razne stvari kao sto su odjeca, nakit, sminka pa cak i stvari za kucu i dvoriste. Cijene su jako povoljne a ono sto je najbolje kod ove stranice jeste da nudi besplatnu postarinu.
S obzirom da ne volim kupovat sminku na ovakvim stranicama odlucila sam se ipak za nakit. 

** Hello everyone! After one month of pause today I am bringing to you a review of stuff I got from site called Bornprettystore.
This is an online chinese store which offers different things such a clothes, jewerly, makeup and even stuff for home and garden. Prices are very affordable and the best thing is that this site has free shipping.
Since I dont like to buy makeup on these kind of pages, I decided to buy jewerly.

1. Prsten / Ring - Link
Veoma sam sretna sto sam uzela ovaj prsten. Kvalitet je bolji nego sto sam ocekivala. Materijal je stvarno cvrst i mislim da nece puknuti tako lako. Dizajn je takodjer vrlo lijep. 

** I am really happy with this ring. The quality is better than I expected. The material is really hard and I think that there is no chance of breaking. The design is of course really pretty.




2. Coker / Choker necklace - Link

I ptice na grani znaju koliko volim cokere i da koristim svaku priliku da ih kupim sto vise. Ovaj dizajn mi se posebno svidio zbog male zvijezde i malim cirkonima na ogrlici. I u posljednje vrijeme je stalno nosim.

** Even birds on the trees know how much I love choker necklaces and I use every chance to buy more these necklaces. I really like this design because of this cute little star and little zirkons on necklace. I often wear it. 



3. I jos jedan coker / Another choker necklace - Link 

Zapravo ovu ogrlicu sam narucila u bijeloj boji ali mi je nekako dosla u crnoj boji. I ova je naravno lijepa ali nekako mi je ljepsa bijela. Kao sto vidite na slici, tu na tim zakackama je pocelo da hrdja. 
Iza toga stoji jedna slatka prica.
Ja imam macu. I posto znam da ona ne voli nikakve ogrlice niti bilo sta oko vrata, stavila sam joj i kasnije zaboravila na to. Ona se naravno igrala sa time i kasnije otisla napolje. U medjuvremenu ja sam sjetila da sam joj stavila tu ogrlicu i pocela svugdje trazit po kuci nadajuci se da je negdje u kuci to ostavila. Svugdje sam pretrazila i nisam mogla naci. Nakon dva mjeseca i nakon sto se otopio snijeg, moja majka je to nasla u basti , prljavo i zahrdjalo. Oprala sam, slikala i naravno ne planiram ovo nosit. I naravno ne planiram se vise igrati i stavljati macki svoje ogrlice. 

** Actually, I ordered this necklace in white color but somehow I got it in black color. This one is pretty too but I think the white one is prettier. As you can see on photos, on necklace there is a bit of rust. But behind that there is one cute story.
I have a kitty. And I know that she doesnt like necklaces or anything around her neck, I put it on her and forgot about it. Of course she was playing with it and later went outside. In meantime I remembered that I put on her that necklace and I started to look for it hoping that she left it somewhere in the house. I searched everywhere and couldnt find it. After two months and after snow gone, my mum find it in our garden, all dirty and rusty. I washed it , took photos of it and of course I am not planning to wear it anymore. And I am not planing anymore to play with my kitty on that way and put on her my necklaces. 



4. Tus u gelu / Eyeliner - Link

Iako ne odobravam kinesku sminku ne znam zasto ipak sam narucila ovaj tus u gelu. Jos jednom sam se uvjerila da sam zapravo bila upravu.
Za ovaj tus dajem jedno veliko NE. Prvi put kad sam isprobala uocila sam dobru pigmentaciju, i pomislivsi ok ovo mozda i bude dobro ali nakon sto sam nanijela sve se izmrljalo, sastavilo, pomijesalo. Od tada ga cuvam samo kako bi vam ovo slikala. Ali moram pohvaliti ovu cetkicu koja je dosla sa tusem. Priznajem jako je dobra i odlicno radi svoj posao. Tako da cu je vjerovatno zadrzati dok tus ide u kantu.

** Athough I dont approve chinese make up, I dont know why but I ordered this eyeliner. One more time I was right about this whole thing.
For this eyeliner I give big NO. First time when I tried it I noticed great pigmentation, and I thought that this would be good but then when I aplied it, it didnt last even 5 minutes. It started to smudge all over my eyes. Since then I keep this just to take photos of it. But I have to say that this brush which came with eyeliner, is really great. So I will probably keep it but eyeliner goes in trash.




5. Nausnica / Ear clip - Link

Za ovu nausnicu nemam cak ni sliku jer cim sam je dobila i probala ona je pukla na dva dijela. Nazalost nisam je uspjela zalijepiti. Ostatak nausnice je otisao je u kantu. Ova nausnica je prelijepa ali vrlo loseg kvaliteta.

** For this earring I even dont have a photo because when I tried it , it broke in two pieces. I couldnt even glue it. The earring went in a trash. This earring is really pretty but bad quality.


Sve u svemu jako sam zadovoljna. Stvari koje sam narucila nisu bile jako skupe i nisam bila pretjerano razocarana. Koliko para toliko muzike :D
Ako vi odlucite za kupovinu nekih od ovih stvari ukucajte ovaj kod FAZLT10 i dobit cete 10% popusta.
To je to. Nadam se da vam se svidja ovaj post i ne zaboravite posjetiti ovu stranicu.

** After all I am pretty satisfied. Things I ordered werent that much expensive and I wasnt overly disappointed. 
If you decide to shop some of these things make sure you write this code FAZLT10 on checkout and you will get discount 10 % off.
Thats it. Hope you like this post and make sure you visit this page.













You Might Also Like

0 comments

My instagram

My pinterest