I am dress freak

petak, lipnja 24, 2016

Zdravo svima! 

Dugo je proslo od mog zadnjeg posta ali verujte bila sam mnogo zauzeta ispitima tako da nisam imala slobodnog vremena.Kao sto sam obecala tu je novi dizajn na blogu,logo,kvalitetnije fotografije itd.Uglavnom potrudila sam se da ovaj blog izgleda malo profesionalnije.

Ovog puta donosim vam Zaful stvari koje sam narucila sa njihove stranice.
Svakim komadom sam odusevljena.Mala bijela haljina sa crvenim ruzama je prelijepa.
Odlicna je uz stikle a moze se komotno nositi uz baletanke ili starke.Za torbu imam najbolju preporuku jer je stvarno savrsena i mogu vam reci bas je cvrsta i dosta je prostrana.Prsten i nausnica su dio nakita koji cu dugo nositi.Ali dosta price pogledajte fotografije.


Hello everyone!

It has been long time since my last post but trust me I was very bussy with exams 
and didn't get free time.As I promised there is new design on blog,logo,photos 
with much more quality etc.In general , I putt an effort in this blog to look more professional.

This time I bring to you Zaful items which I ordered from their site.I was delighted to each piece.
Little white dress with red roses is beautiful.It's great with heels but you can also wear it with flats or sneakers.For bag I have the best recommendation because it is perfect and I can tell you it is really firmly and spacious.The ring and earring are part of jewerly which I will wear for the long time.
But enough talking take a look on photos.




























You Might Also Like

0 comments

My instagram

My pinterest