UU Hair Extensions

srijeda, listopada 28, 2015

Vjerujem da sama pomisao na ekstenzije u vama izaziva nelagodu i jednostavno radije
bi imali pravu kosu nego dugu laznu kosu.
Vjerujte i ja sam tako reagovala kad su u pitanju ekstenzije.
Medjutim kada sam vidjela ekstenzije sa stranice UU Hair Extensions,promijenila sam misljenje.



I believe that even thought on extensions makes you discomfortable and you just rather
 would have your real hair then long fake hair.
Believe  me so do I reacted like this when comes to extensions.
However when I saw extensions from site UU Hair Extensions  I changed my opinion.



Danas vam predstavljam UU Hair Extensions online stranicu.Kao sto sam naslov kaze u pitanju su ekstenzije.Ono sto je najbitnije jeste da su njihove ekstenzije 100 % ljudska dlaka.
Dakle nije upitanju nikakva sintetika ili bilo sta slicno.
Prava ljudska dlaka.Naravno na njihovoj stranici moze se pronaci razne duzine i boje po vasoj zelji.
Takodjer ako ne znate kako staviti ih ili brinuti se o njima 
ima objasnjenje na njihovoj stranici pa pogledajte.


Today I am presenting you UU Hair Extensions online site.As the title says it is about extensions.
The most important thing is that their extenstions are 100 % human hair.
So it is not some kind of synthetic hair or something like that.It is real human hair.
Ofcourse on their site you can find different lenghts and colors.
Also If you dont know how to put it or take care of them there is
 explanation on their site so take a look.


1.
     


2.
   

3.

Na slikama mozete vidjeti ekstenzije od 18 inca duzine (slike 1. i 2.) i od 16 inca duzine (slika 3.)
Takodjer sam dodala pored svake slike i dodatnu sliku osoba koje su postavile 
na stranici sa svojim ekstenzijama.
Moram reci da citajuci i gledajuci slike ekstenzija primjetila sam da ima mnogo pozitivnih komenatara i sudeci po time mislim da se necete pokajati ako kupite.



On pictures you can see 18 inch hair weave (pictures 1. and 2.) and 16 inch hair weave (picture 3.) of extensions.Also I added on each picture one extra picture of persons who put their pictures on site along with their extensions.
I have to say that while I was reading and looking pictures of extensions I noticed many good comments and according to that I think you will not regret if you buy it.


Nadam se da vam se svidjela ova stranica kao meni i slobodno mozete pogledati 


I hope you liked this site as I did and free take a look on UU Hair Extensions .



















You Might Also Like

0 comments

My instagram

My pinterest