5 Fall Wardrobes Essentials You Must Have

petak, rujna 09, 2016

Zdravo svima!!

Jesen nam je tu na uglu i vjerujem da svi vec polako pripremate topliju odjecu.Ja sam vec uveliko krenula sa kupovanjem novih stvari.Izbacila sam par komada odjece koje vec odavno ne nosim i naravno obucu koja vise nije pogodna da obavlja svoju funkciju.Dakle ormar se cistio.
Imam mnogo stvari koje sam kupila ili dobila a koje uopste ne nosim pa sam planirala da vama poklonim ako ste naravno zainteresovani.
Napisite mi u komentarima ispod sta mislite o tome.Da li je to ok?
Jesen mi nije omlijeno godisnje doba ali svakako me osvjezava nakon onih vrucih ljetnih dana.Sad se mogu sminkati koliko hocu a da mi se sminka ne topi na licu.Jupii :)
No da predjemo na stvar.Sastavila sam malu listu komada odjece koje bi svaka zena/ djevojka trebala imati ove jeseni.Ove stvari mozete nositi na mnogo nacina i na taj nacin izraziti svoju kreativnost .
Znaci sve je do vas.Pa da pogledamo sta mi to imamo.

Hello everyone!!

So the fall is just on the corner and I believe that everyone is started slowly to prepare wormer clothes.I already started with shopping some new stuff.I threw away some pieces of clothes which I dont wear for the long time and 
ofcourse I threw away some shoes which was no longer so great to wear.So the closet is cleaned.I have so many things I bought or got it 
and I dont wear them at all so I was planning to give you guys if you are interested.
Write me in comments below what you think about it.Is it ok?
The fall is not my favorite time of the year but it does refresh me after those hot summer days. Now I can put my makeup as many as I want to because it wont melt down. Yupii :)
So let's go on the subject.I made little list about pieces of clothes which everyone women / girl must have this fall.These things you can wear on so many stylish ways and on that way you can express your creativity.So it's up to you.So let's take a look on what we have.


1.Bomber jakna - Apsolutni hit ove godine.Svi ih nose.Savrsena je za par starki,farmerice i mozda topic.Najdraze su mi u zelenoj boji .
Bomber jacket - Absolutely hit this year.Everyone wears it.It is perfect for pair of sneakers,jeans and maybe crop top.Those in green color are my favorite.

2.Ponco - Odlican ponco na pencil haljinu i par kratkih cizmica na petu , savrsena je kombinacija za jesenske noci.Osim sto grije takodjer i omogucava ti da obuces omiljenu haljinu i pri tome daje neku dozu elegancije.
Ponco - Great poncho on pencil dress and pair short boots with heel ,is perfect outfit for fall nights.Except that it warms you also allows you to wear you favorite dress and it gives some kind of dose of elegancy.

3.Dobra stara farmer jakna je tu uvijek za tvoje mracne dane.Ja obozavam farmer jaknu sa slatkim sarenim detaljima.I mislim da je odlicna za svako doba.
Good old denim jacket is always for you in your dark days.I adore denim jacket with cute coroful details.I think it's great for any time.

4.Kardigani su mi omiljeni do sada.Stvarno se osjecam odlicno u njima.Ja sam vise casual tip tako da je ovo must have komad odjece za mene.Nisi casual tip ako nemas u ormaru jedan kardigan.
Cardigans are my favorite so far.I feel great in it.I am more casual type so this is for me must have piece of clothes.You are not casual type if you dont have at least one cardigan in your closet.

5.Kaput / mantil - Ovaj komad odjece je sa nama vec odavno i takodjer neizostavan dio vase jesenske kolekcije.Odlican je uz svaku kombinaciju.
Trench coat - this piece of clothes is with us so long and also infallible piece of your fall collection.It is great with any combination.


I to je to.Nadam se da vam se svidja.Napisite mi da li ste vi vec nabavili nesto od ovoga?
Da li planirate?Voljela bih cuti.

And thats it.Hope you like it.Write me did you get some of these?Are you planning?
I would love to hear it.








You Might Also Like

0 comments

My instagram

My pinterest