Quit or continue with blog?

ponedjeljak, rujna 19, 2016

Zdravo svima :) Kao sto vidite iz naslova rijec je o tome da li prestati sa blogom ili nastaviti.Ali ne za stalno vec na neko vrijeme.Razlog je sto ne mogu vise raditi sa fotografijama jako niskog kvaliteta.Dok sam imala stari mobitel bile su odlicne fotografije.Ali igrom slucaja taj se pokvari,cekam drugi i na kraju dobijem novi koji je bolji po svim drugim specifikacijama ali los sto se tice kamere.Novac jos uvijek prikupljam za dobar fotoaparat  i vjerujem da ce bit tek sakupljen krajem ove godine :/ Zbog toga se dvoumim da li da zaustavim sve ovo ili nastavim sa ovakvim fotografijama.Svi znamo sta znace dobre fotografije a ja to trenutno ne mogu ostvarit , sto mi preostaje da zaustavim sve ovo na kratko :) Ja cu i dalje bit tu na facebook stranici i instagramu i objavljivat neke kombinacije i stvari koje mi se svidjaju.Mislim da facebook i instagram mogu podnijet nisku kvalitetu ali blog nazalost to ne moze vise :) Za vas sam spremila novi outfit i znajte da sam se mnogo potrudila sto se tice i slika,lokacije i uredjivanja ali eto zbog spomenutih okolnosti sprijecena sam da ponudim vise i bolje :) Moja konacna odluka je da zaustavljam blog do kraja godine :/





















You Might Also Like

0 comments

My instagram

My pinterest